Jogerős: Dióssi és Erdész eltartott hírportálja hazudott Varga Zoltán Péterről

A Fővárosi Törvényszék immár jogerős ítéletében teljes mértékben igazat adott a Jobbik képviselőjének és elmarasztalta a Dunakeszi Post elnevezésű városi propagandalapot, amiért az hazudott Varga Zoltán Péterről. A két és fél éven keresztül közel 30 millió forintos közpénzből finanszírozott "hírportál" szerkesztőségét helyreigazítás közzétételére és a perköltség megfizetésére kötelezte a bíróság.

A Jobbik, mely az elmúlt hónapokban országosan is több mint ötven sajtópert nyert a Fidesz-KDNP hazugsággyáraival szemben, a jövőben is bírósági úton fog elégtételt venni minden alkalommal, amikor a helyi fideszmédia hazugságokat állít róla, vagy tagjairól.

Jobbik Dunakeszi Alapszervezete