Újabb pert nyertünk – ezúttal Dióssi és Erdész eltartott hírportálja ellen

A Fővárosi Törvényszék a mai napon meghozott elsőfokú ítéletében teljes mértékben igazat adott Varga Zoltán Péternek, a Jobbik helyi önkormányzati képviselőjének és elmarasztalta a Dunakeszi Post elnevezésű „hírportált”, amiért valótlanságot állított a Jobbik képviselőjéről. Arról a hírportálról van szó, amely két és fél éven keresztül közel 30 millió forint közpénzt kap Dunakeszi Város Önkormányzatától, hogy a városi propagandát terjessze.

A magát hírportálnak nevező társaság nemhogy nem tudta igazolni állításait, de a per tárgyalásán sem jelentek meg, sőt, még védekezést sem terjesztettek elő, azaz meg sem próbálták az általuk állított valótlanságot megvédeni.

A Törvényszék nem jogerős ítéletében ezért kötelezte az önkormányzat szócsövét, hogy állítását helyreigazítással korrigálja, valamint a perköltség és az eljárás illetékének a megfizetésére is kötelezte a kiadót.

Jobbik Dunakeszi Alapszervezete